reklama

Tekvicový / cuketový / prívarok s bravčovými výpečkami

Prichádza sezóna tekvíc a cukiet, ktoré sa urodia aj v našich končinách, tak to poďme využiť a urobme si rýchlu letnú pochúťku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Mne situáciu jednoznačne vyriešil náš psí koronový prírastok, keď mi zrušil pracne, od skorej jari budovaný vyvýšený záhon, nemusela som nič pestovať, polievať, bolo vybavené....zachránila som len bylinky, o cukete z vlastnej záhrady som mohla snívať, alebo ju kúpiť v obchode.

Suseda Janka, ktorá má všetko pod kontrolou lepšie ako ja a zvykne sa podeliť o radosť aj starosť ma potešila - takúto parádnu cuketu mi darovala.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Cuketu "vypitveme", jadierka odstánime, ošúpeme cibuľu, cesnak, pripravíme si smotanu, kôpor, soľ, korenie a môžeme začať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Cuketku nastúhame na strúhadle.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Cibuľu, cesnak tiež nakrájame nadrobno.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Cibuľu, cesnak osmahneme na oleji.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Pridáme nastrúhanú cuketu, posolíme, pridáme čierne korenie....

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Miešame a dusíme.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Podlejeme vodou - primerane. Dusíme približne 10 minút.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Pripravíme si zátrepku zo smotany a lyžičky hladkej múky.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Vlejeme do podusenej zmesi.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Napokon primiešame pokrájaný kôpor.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Môžeme ešte pridať štipku cukru a trošku octu na dochutenie.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Popri tom si nakrájame mäso, uvaríme zemiaky. Môžeme použiť pliecko, alebo krkovičku.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Mäsko prudko opečieme na cibuli, dochutíme soľou, mletou rascou, alebo bylinkami, ktoré máme radi, pečieme pokiaľ mäso nezmäkne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Potom už môžeme servírovať.

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)
Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)

Chutné k tejto kombinácii je aj obyčajné volské oko. V tom prípade je príprava ešte rýchlejšia.

Teplota v kuchyni stúpa, nateraz stačí, ideme von. Aj pomocník už má toho dosť....

Obrázok blogu
(zdroj: Šusteková)
Ľuboslava Šusteková

Ľuboslava Šusteková

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  69x

Som človek stojaci nohami pevne na zemi, napriek tomu chcem byť natoľko naivná, aby som znovu a znovu uverila v spravodlivosť dnešného sveta. Zoznam autorových rubrík:  Podnikanie na SlovenskuSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu